کرونا نفس آمریکا را گرفت-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

کرونا نفس آمریکا را گرفت

طبق آمار دانشگاه «جانز هاپکینز»، آمریکا در شبانه‌روز گذشته دست‌کم 51 هزار و 842 مورد جدید ابتلا به کرونا را به ثبت رساند تا آمار کلی مبتلایان این کشور بالاتر از هر کشوری به رقم سه میلیون نزدیک شود.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۱۴ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 04
کد خبر: ۴۸۸۸۵

به گزارش راهبرد معاصر، طبق اعلام دانشگاه «جانز هاپکینز»، آمریکا در روز جمعه ۵۱ هزار و ۸۴۲ مورد جدید ابتلا به کرونا را گزارش کرد.

 

با اعلام آمار روز جمعه، این کشور در سومین روز متوالی ابتلای بالای ۵۰ هزار مورد را تجربه کرد.

 

با احتساب موارد جدید، تعداد کل ابتلا در ایالات متحده به دو میلیون ۷۹۳ هزار و ۴۳۵ نفر رسید. تعداد قربانیان کروناویروس در آمریکا در ۲۴ ساعت گذشته هم حدود ۶۰۰ مورد بوده که آمار کلی قربانیان را به ۱۲۹ هزار و ۴۳۲ نفر رساند.  

 

مقامات آمریکا نگران هستند که با توجه به رسیدن آخر هفته در این کشور، وضعیت وخیم این همه‌گیری بدتر شود. ایالت‌های کالیفرنیا، آریزونا، تگزاس و فلوریدا در روزهای گذشته به لحاظ تعداد ابتلا رکوردشکنی کردند. ایالت فلوریدا در روز جمعه حدود ۹ هزار و ۵۰۰ مورد جدید ابتلا را گزارش کرد.

 

طبق آمار این دانشگاه هم‌اکنون ۱۱ میلیون و ۷۴ هزار و ۸۷۸ نفر در سراسر جهان به این بیماری مبتلا هستند که از آن میان ۵۲۴ هزار و ۶۷۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

 

آمریکا هم به لحاظ تعداد مبتلایان و هم تعداد قربانیان در جایگاه نخست کشورهای درگیر جهان قرار دارد. بعد از آمریکا، برزیل با یک میلیون و ۵۳۹ هزار و ۸۱ مبتلا و ۶۱ هزار و ۸۸۴ فوتی در رتبه دوم کشورهای درگیر با ویروس کرونا جای دارد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده